Challenges

The No-Tony-Choco Challenge

Waar je mij midden in de nacht voor wakker kan maken…? Tony Chocolony zeezout karamel! Daar hoef ik niet twee keer over na te denken. Me and mr. Tony, we got a thing going on ;). AangeziIMG_8815en ik van uitdagingen hou, ga ik de uitdaging aan om mijn lichaamsvet te reduceren en me lichaam (voornamelijk me buikspieren, schouders en benen) dus danig in shape te krijgen, zoals op de foto’s hiernaast. In maar liefst 6 weken. Voor 1 augustus, zou ik dit doel behaald moeten hebben. Dus dat betekent no dates with mr. Tony.

Mijn voedingsschema zal ik zo aan gaan passen, dat ik extra streng ga zijn voor mezelf, betreft suikers, vet en koolhydraten. Oeff.. Ik en suikers, met name chocolade… best friends forever! Mijn trainingsschema komt er als volgt uit te zien:

Dag 1 Biceps en rug
Dag 2 Hamstrings en kuiten
Dag 3 Triceps en schouders
Dag 4 Buikspieren en borst
Dag 5 Benen (volledig)

Elke training wordt afgesloten door 45 minuten cardio.

Per 1 augustus zal ik officieel starten met mijn specialisatie tot oogarts… en dus strak in het pak! Ga ik het redden?… stay tuned voor de wekelijkse updates!

PostTonychallenge