Provefit

New Chapter: #Fitmom

Terug van weggeweest!
Eindelijk weer tijd om te bloggen! Full Fit Energy. Gek genoeg kon ik niet wachten om deze blog te schrijven. Maar regels zijn regels: eerst moesten de 3 maanden verstreken zijn, voordat ik het aan de grote klok kon hangen. There is another fitbaby on the way :p!
Hoor jullie al gelijk denken: Goobye Abs! Yep, helemaal waar! Bij 6 weken kreeg ik al een kleine kangoeroebuidel. Super Sexy O__o.
The Minion
Aangezien ik recent 29 lentes jong ben geworden, was dit voor mij de perfecte leeftijd om aan kinderen te beginnen (with the one I adore the most). Tevens ben ik dol op kids! Hoewel ik graag SugarAuntie Dee ben voor de kids van mijn zussen en broer, kon ik niet wachten op onze eigen Minion.
Getting back on track
Maar goed, leuk en aardig allemaal die groeiende buik… sporten gaat gewoon door. The Minion Cannot stop me! Naja, niet helemaal dan. De eerste paar maanden waren een drama. Energy-level beyond low! Weekend? 16 uur Netflix!
Het lijkt wel alsof je Pfeiffer hebt opgelopen.
Gelukkig klopt het ook wat ze zeggen in de boekjes over het terugkrijgen van je energie in je 2e trimester. Ik bruis weer van de energie, although ben ik wel om 22.00 uur K.O.
A New Journey
So this journey: Fit and Pregnant. De komen de maanden zal ik bloggen over mijn manier van fit blijven tijdens het zwanger zijn, leuke feitjes, fitfood, fitness-gear and gadgets. And off corse… getting back in shape after.
The Schedule
Mijn doel deze Preggie-periode is mijn kracht behouden, conditie op peil houden en flexibiliteit vergroten.
Fitness-schema:
  • 2x in de week krachttraining: een dag Upper body en een dag Lower body
  • 1-2x per week conditietraining/cardio workout
  • 1 dag in de week yoga (en ja! Ik ga gewoon naar die zweverige-zwangerschapsyoga-dingen die je altijd op tv ziet :p)

 

 

Motivation: Becoming a Super-Hero-Fit-Mom :p